Geç yattım, geç kalktım ve bugün yatağımın üstünden bir yere kımıldamayacağım. Birkaç blog okuyup, film izleyeceğim. Dredg dinleyerek 101 oynayacağım. Çalışmam gereken vizeleri de siktir edeceğim.Ve muhtemelen tek lokma girmeyecek ağzıma, bardaklarca kahveyle doyacağım.
Fark ettim ki son zamanlarda sürekli bir şeyler hakkında karar değiştiriyorum, kafa karışıklığının bende kronikleştiğine and içerim. Varlığım, yalnızlığıma armağan olsun. Ne mutlu... Neyse. Bi' word dosyası açtım ve gün içinde kendi kendime aldığım en küçük kararı bile oraya yazıp, ruh hali değişkenliğimi izleyeceğim. Gece sonunda da aralarından eleyip, gerçekliğime kavuşacağım. Aslında bu karışık değil, yıllardır aldığım en net karar. Evet en net; şimdi anlayabiliyor musunuz?
Burada insan yok veya okumadığına emin olduğum insanlar var. Bu yeterli benim için.